Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


STEP TO ME

Megjelenés: 1997. Július 28.

Spice Girls brit popzenekar dala. A csoport tagjai Eliot Kennedyvel írták és az Absolute készítette. Ez a dal szerepelt a Spice Girls második albumának, a Spiceworldnek a japán kiadásában.

Háttér - A dalt eredetileg a csoport Spice debütáló albumához írták, de nem érte el a végső vágást.
1997-ben a Pepsi indított £ 1.000.000 generációja mellett "TV-kampány az Egyesült Királyság-futás mellett promóciós tevékenységek, különösen az egyik, ahol a fogyasztók által összegyűjtött húsz rózsaszín gyűrű húzócsíkkal származó promóciós Pepsi kannák, elküldte őket, és megkapta a szabad Spice Girls CD -kislemez "Step to Me" - ami nem volt elérhető a High Street kiskereskedőkben. A gyűjtők ingyenes nyereményjátékban is részt vettek, hogy a Spice Girls játszhassa első élő koncertjét Törökországban, akiket a Pepsi szponzorált. A reklám és a promóció szerves részét képezte a Pepsi marketing stratégiájának, a televíziós és sajtóhirdetéseknek, valamint a Pepsi Chart Show -nak (az 5 -ös csatornán vetítették)) minden ki volt írva, hogy a kislemez egyetlen módja a Pepsi megvásárlása. A kóla 92 millió promóciós csomagját előállítva 600 000 CD -t váltottak be a promócióval. Közel 10 százalékos visszaváltási rátájával a Pepsi rögzítette eddigi legnagyobb részvételét a promócióban, és piaci részesedése a július 12-i 15,1% -ról 19,6% -ra emelkedett augusztus 9-én, a legmagasabb évek óta.
A Spiceworld japán kiadásában található verzió kissé eltérő verziót tartalmaz, mint a 7 "Mix. Mel B vidámabb rap -t csinál a 7" -es keveréken, miközben több basszust adnak hozzá a Spiceworld -ben található verzióhoz.

CD 1 - Promo

01: STEP TO ME [7" Mix] - 4:05
02: STEP TO ME [Matthew's Disco Steppin' Mix] - 7:22
03STEP TO ME [Matthew's Extra Spicey Dub] - 6:33
04STEP TO ME [Extended Mix] - 5:41

SPICE UP YOUR LIFE

Megjelenés: 1997. Október 13.
UK Helyezés: 01
UK Eladás: $ 1,117,500

Spice Girls angol lánycsoport dala a második stúdióalbumukból, a Spiceworld -ből (1997). A dalt a csoport Matt Rowe-val és Richard Stannarddal közösen írta, egy időben, amikor a csoport forgatta jeleneteit a Spice World című 1997-es filmjéhez , míg a produkciót ez utóbbi kettő kezelte. Ez egy dance-pop dal, olyan latin ritmusok hatásával, mint a salsa és a samba . A dal témája tükrözi a csoport azon vágyát, hogy "írjon egy dalt a világnak", míg a dalszövegeket táncorientáltnak minősítették egy önreklámmal üzenet.
Az album vezető kislemezeként 1997 októberében jelent meg, és kiterjedt világméretű promóciós kampányt kapott, amely televíziós műsorokban és díjkiosztó előadásokon is megjelent. A dal vegyes kritikákat kapott a kritikusoktól , megosztó véleményeket szereztek a produkcióról és a lírai tartalomról. A langyos kritikai fogadtatás ellenére a dal kereskedelmi sikert aratott. Az Egyesült Királyság Singles Chart tetején debütált , a csoport ötödik egymást követő első helyévé vált az Egyesült Királyságban, és azóta platina minősítést kapott a brit fonográfiai iparág(BPI). Hasonlóan szerepelt Európa többi részén és Óceániában a zenei listákon, míg az Egyesült Államokban a dal nem teljesített olyan jól, mint korábbi kiadásaik, és a 18. helyen végzett a Billboard Hot 100 -on .
A kísérő videoklip Marcus Nispel rendezésében futurisztikus környezetben mutatja be a csoportot , amelyet az 1982 -es Blade Runner film inspirált, és a társadalom minden aspektusát irányítja egy sötét poszt -apokaliptikus városképben. A dal rendszeresen szerepelt a setlistákon a csoport legtöbb koncertjén és bemutatóján, különösen a 2012 -es londoni nyári olimpia záróünnepségén elhangzott fellépésükön.

Háttér - 1997 májusában a Spice Girls promóciós látogatást tett a dél-franciaországi Cannes-i filmfesztiválon , ahol bejelentették az akkor készülő Spice World (1997) című filmjüket. A csoport júniusban kezdett forgatni jeleneteket a filmhez. Eközben a Virgin Records megkezdte az első marketing megbeszéléseket a Spiceworld második albumának promóciós kampányához , amelyet 1997 novemberében akartak kiadni. Ekkor még nem írtak dalt az albumhoz, ezért a Spice Girls -nek minden dalszerzést és felvételt készítsen egyszerre, amikor a filmet forgatta. A felvételek között és minden forgatási nap végén a csoport általában egyenesen a Winnebago -ban felállított mobil felvételi stúdióba ment , amely a filmek között követte őket. Ütemtervük fizikailag nehéz volt, logisztikai nehézségekkel, ahogy Melanie Brown az önéletrajzában megjegyezte: "a két teljes munkaidős munka egyidejű elvégzése megtette a hatását, és néhány héten belül a kimerültség kezdődött".
Az albumhoz a Spice Girls ugyanazzal a dalszerző csapattal és producerrel dolgozott együtt debütáló stúdióalbumukon, a Spice -en (1996). De a Spiceworld számok felvétele során a csoport annyira el volt foglalva a forgatási ütemtervvel, hogy zenei közreműködésük minősége egyre rendezetlenebb és darabosabb lett. Andy Watkins, az Absolute produkciós duó munkatársa, a " Who Do You Think You Are " társszerzői emlékeztek: "Szó szerint ott ülnénk egész nap, és gyakran nem is kapnánk őket." Eliot Kennedy , aki együtt írta a " Say You'll There " -t a csoporttal, dolgozott pár háttérzenén a Spiceworld számára, de úgy döntött, hogy nem vesz részt az albumban, miután meghallotta a többi csapattól a felvételi ütemterv komplikációit.

Spice Invaders - A "Spice Up Your Life" már befejeződött és készen áll a megjelenésre, de a B-oldalra nem rögzítettek semmit ; minden más elérhető dalt használtak a Spice-ban, és a csoportnak új számra volt szüksége a következő kislemezhez . Lefoglaltak egy ülést Paul Wilsonnal és Andy Watkinsszel - az Abszolút néven ismert dalszerzőkkel és produkciós duókkal. A korlátozott idő és a Spice World forgatása alatti kevés kreatív inspiráció miatt Virgin azt mondta az Absolute -nak, hogy készítsen bármit, amit szeret. A duó létrehozta a "Spice Invaders" -t úgy, hogy négy mikrofont helyezett el, és azt mondta a csoportnak, hogy beszéljenek bármiről, amit akarnak. A beszélgetést rögzítették, és ahogy Wilson később leírta, "undorító rágógumi "háttértárat adtak hozzá a rögzített munkamenethez. Watkins és keverje mérnök Jeremy Wheatley, kész a pálya az éjszaka folyamán. Vegyes véleményeket kapott a zenekritikusoktól. El Hunt az NME -ből a nyolcadik helyre sorolta a "The 10 Best Spice Girls Songs" listáján, és úgy jellemezte, hogy "egy popdal abszolút vonatroncsa ", "alulértékelt drágakőnek" nevezte, és dicsérte Brown teljesítményét. Az Evening Standard " s Jessie Thompson megjegyezte, hogy a dal»jelentése mindent, amit szeretett.« Éppen ellenkezőleg, Alexis Petridis, a The Guardiana "Spice Invaders" -et a Spice Girls teljes katalógusának 2018 -as rangsorának aljára helyezte, és úgy jellemezte, hogy "egy olyan csoport hangja, aki ekkorra bármit megúszhat".

Kritika - A "Spice Up Your Life" vegyes kritikákat kapott a zenekritikusoktól , a latin ihletésű produkció megosztó véleményeket váltott ki. Andy Gill, a The Independent (" The Independent ") "pszeudo-salsa poppaszticának" nevezte, míg a Miami Herald munkatársai "leereszkedő hülyének" tartották. [56] Hasonló áttekintésben David Browne, az Entertainment Weekly munkatársa úgy jellemezte, hogy " ha-cha-cha szelet a trópusi-hajó-hajózási frivolitásból". George Varga, a The San Diego Union-Tribune tagja úgy vélte, hogy a dal "" Ezzel szemben, Newsday ' s Scott Schinder elégedett volt a pályán, utalva rá, mint egy "buta, de ellenállhatatlan felemelkedés". A Sun-Sentinel ' s Sean Picolli jellemezte, mint a" salsa-lite Hootenanny ”. [A személyzet Smash Hits adta meg a pozitív felülvizsgálatot, amelyben ez a " maraca -shaking Latino aceness", amely tartalmaz egy "teljesen fab kórus". Charlie Porter a The Times nevezte "fantasztikus", de le „kórusnak egy jó verset keresve”. A kritikus, Ian Watson a Melody Maker -tőlkevésbé volt lelkes, megjegyezve, hogy a dal produkciójában és hangszerelésében „ fekete varázslatos érzés” uralkodik, amely a Mardi Gras és a Halottak Napja ábrázolásait idézi , hozzátette, hogy a bevezető „szinte démoni hangzású”, és hasonlít a „dallamához” tánc, amely örökké tart. " A dal összehasonlítást tett más művészek munkáival. A Contra Costa Times munkatársai észrevették, hogy a dalnak Gloria Estefan árnyalatai vannak. A Daily Record még ennél is tovább ment, tekintve, hogy Estefan 80 -as évekbeli zenéjének újragondolása volt, és "kidobható Latinstyle -dalnak" titulálta. Melissa Ruggieri a Richmond Times-Dispatch úgy vélte, hogy a dal egy példányát Miami Sound Machine „s " Conga ", és hozzátette, hogy ez volt a "zingy mariachi -flavored ritmus és a fertőző kórus ének", míg Ann Powers of a New York Times azt mondta, hogy "korcsolyái latin hip-hop származó Lisa Lisa a Lambada ". A Dallas Morning News megjegyezte az ABBA , a Bananarama és a Bow Wow Wow hatását a dalban, és hozzátette, hogy "nem"Wannabe '". Jim Sullivan, a The Boston Globe munkatársa egyetértett az ABBA hivatkozással, miközben a dalt" audio Benetton -hirdetésként "jellemezte.
Néhány bíráló kritizálta a lírai tartalmat. NME ' s Dele Fadele úgynevezett »Spice Up Your Life«, »a poppermost pop egyetlen valaha feltalált«, és megjegyezte, hogy mintegy »nonszensz dalszöveg«, mondván, hogy ez képviseli a »Spice Girls' üzenete a világnak a békét«. Kevin Courtney, az The Irish Times munkatársa megjegyezte, hogy a dalt "a szokásos" girl powaaah "klisék fűszerezik ", és hozzátette, hogy "teljesen siralmas szövegekkel" rendelkezik. David Bauder az Associated Pressnek írt írásában elutasította azt, mint egy dalt, amelyet "egy fókuszcsoport írt, aki azt mondta nekik, hogy adjanak hozzá latin ízt".Távirat & Gazette ' s Craig S. Semon élvezte ének dallama és harmóniák, de bírálta a lírai tartalom, kommentálja, hogy a Spice Girls volt »érintett több rázás közben csípő, mint mozgó társadalmi tudat«. Larry Flick, a Billboard magazin vegyes volt a pályán. Bár "őrülten fülbemászónak és ördögien szórakoztatónak" írta le, nem tartotta igazi dalnak, csak "ünnepi cha-cha groove-nak és lírai parancsnak, hogy számtalan tánc segítségével fűszert adjon az életéhez" mozog ". David Wild, a Rolling Stonemagazin hasonló véleményen volt, és a dalt "globális felhívásnak a karokra és lábakra, különös karneváli ízvilággal és az Up With Spice People pozitivitásának üzenetével". A Hartford Courant ' s zenekritikus Roger Catlin úgynevezett dalszövegek során a versek »Goofy«, és le »Spice Up Your Life«, amely ötvözi a »hozzáértés latin ritmusok és önreklámozó lírai szédülés eszperantó «. Chicago Sun-Times kritikusa Jim DeRogatis hatotta a szöveggel, de ha összehasonlítjuk azt Aqua „s» Barbie Girl «, azt találtuk, hogy az»egyesítő hangulat inkább csodálatraméltó«.
A visszamenőleges értékelések általában pozitívak voltak. Az AllMusic kritikusa, Stephen Thomas Erlewine megjegyezte, hogy a dal latin ritmusokat adott hozzá, amelyek "megszilárdítják és kibővítik a csoport stílusát". A Billboard 2017 -es " Minden idők 100 legjobb lánycsoportos dala" listáján a 62. helyen végzett. A kiadvány nevében Joe Lynch dicsérte a dal "olthatatlan energiáját", és dicsérte "örömteli szamba ritmusát és ellenállhatatlan tartózkodni ”. Anne T. Donahue a Vulture.com webhelyről úgy érezte, hogy "a végsőkig megőrizte energiáját, és többre vágytunk". Alexis Petridis, a The Guardianúgy vélte, hogy „bizonyos nyers energiával rendelkezik, amely hajtja”. Az Evening Standard kritikusa, Luke Abrahams a "Spice Up Your Life" -t "azonnali, vad, kaotikus és értelmetlen klasszikusnak" minősítette, és úgy vélte, hogy "megragadja a Spice Girls puszta erejét, erejét és energiáját". Will Stroude of Attitude a csoport egyes kiadásai közül a legjobbnak nevezte, és úgy jellemezte, hogy "mentegetőzően durva durranás, amely tökéletesen magában foglalja a Spice Girls bolondos filoszfiáját. A csoport dalainak 2018 -as rangsorában az NMEEl Hunt író méltatta a dalt "kísérteties harmóniáiért és kaotikusan zümmögő zongorahorgokért", és az "értelmetlen hidat" a dal legjobb részének nevezte.

CD 1

01: SPICE UP YOUR LIFE [Stent Radio Mix] - 2:53
02: SPICE UP YOUR LIFE [Morales Radio Mix] - 2:48
03: SPICE UP YOUR LIFE [Stent Radio Instrumental] - 2:53
04: SPICE INVADERS - 3:38

CD 2

01: SPICE UP YOUR LIFE [Stent Radio Mix] - 2:53
02: SPICE UP YOUR LIFE [Morales Carnival Club Mix] - 11:30
03: SPICE UP YOUR LIFE [Murk Cuba Libre Mix] - 8:05

MOVE OVER

Megjelenés: 1997. November 3.

Spice Girls angol lánycsoport dala a második stúdióalbumukról, a Spiceworldről (1997). A dal eredetileg közösen írt Clifford Lane Mary Wood, mint egy dallam a GeneratioNext reklámkampány és használt televíziós hirdetések megjelent 1997 januárjában keresztül Abbott Mead Vickers BBDO , a Spice Girls írt alá jóváhagyását foglalkozik a Pepsi 1997 elején ez egy exkluzív CD -kislemez kiadásából állt, Tévéreklámok, dobozos és palackos promóció, valamint a csoport első élő koncertjei Törökországban.

A Spice Girls Lane-nel és Wood-nal közösen megírta a "Move Over" új kiterjesztett változatát, amelyet Matt Rowe és Richard Stannard készített . A változat egy dance-pop dal , amely a pop-rock hatását érinti , és tematikusan kapcsolódik a merchandising és a fogyasztás fogalmaihoz . A Spice Girls három televíziós hirdetést forgatott a dal saját verziójának felhasználásával, majd később a Spiceworld műsorszámaként is felvette , míg a Pepsi promóciós kislemezeként megjelent egy egysávos CD, amely a dal élő előadását tartalmazza az isztambuli koncertek során.
A "Move Over" felvétele a Spiceworld műsorszámába megosztó véleményeket váltott ki a zenekritikusoktól , míg maga a dal vegyes fogadtatásban részesült produkciója és lírai tartalma miatt. A csoport első élő koncertjükön adta elő a dalt, később videó formájában megjelent Girl Power néven! Live in Istanbul (1998). Felkerült az 1998 -as Spiceworld turnéjuk setlistjére is.

Háttér - 1995 májusában a Spice Girls találkozott Simon Fuller művészmenedzserrel , aki aláírta őket a 19 Entertainment -szel. A csoport számos lemezkiadót fontolgatott Londonban és Los Angelesben, júliusban szerződést írt alá a Virgin Records -szal. Innentől kezdve egészen 1996 nyaráig a Spice Girls folytatta a számok írását és rögzítését debütáló albumához, amely 1996 végén fog megjelenni. 1996. július 8 -án a Spice Girls kiadta debütáló kislemeze, a " Wannabe " az Egyesült Királyságban, ezzel hét héttel az Egyesült Királyság Singles Chart első helyén állt. Egy nemzetközi promóciós kampányt követően a dal kereskedelmi siker lett Ázsiában, Európában és Óceániában. Októberben második kislemezük, a „ Say You Will There ” debütált az első helyen az Egyesült Királyságban. 1996. november 4 -én a Spice Girls kiadta debütáló stúdióalbumát, a Spice -t, az év végéig 1,5 millió példányt adtak el az Egyesült Királyságban. Az album harmadik kislemeze, a „ 2 Become 1 ” decemberben az Egyesült Királyság Singles Chart listájának élén állt.
Elejétől a Spice Girls, Fuller elképzelt csoport saját különleges márka , és nem sokkal később, ők is bekapcsolódott a példátlan gazdasági jelenség, amely ahhoz vezetett, hogy termékeny számos áru és szponzori, a helyzet hogy annak idején "úttörőnek bizonyult" a popzenében. A Broadcast Innovations szponzoráló ügynökség megfogalmazta az ötletet, hogy a Spice Girls -t összekapcsolja a PepsiCo majdani reklámkampányával . Az ügynökség ezt követően megkereste a londoni Abbott Mead Vickers BBDO -t (AMV BBDO) a marketingstratégiávala jóváhagyási ügylethez , amelyet aztán bemutattak a Pepsi -nek. [15] A tárgyalások Fullerrel 1996 októberében kezdődtek, egy olyan megállapodásról, amely kezdetben csak az Egyesült Királyságra és Európa többi részére terjedt ki. 1997 elején a Spice Girls több millió fontos szerződést írt alá a céggel a legújabb reklámkampányának előkészítése érdekében, amelyet világszerte 78 országra bővítettek. Robert Dodds, a 19 Entertainment elnöke így nyilatkozott az együttműködésről: "Ők [Pepsi] okosan hittek a lányokban Korán beértek, mire valóban akarták a lányok jelentették a legnagyobb dolgot a bolygón. Ez valóban felépítette üzleti tevékenységüket globálisan."

Promóciós kampány - A Pepsi és a Spice Girls között aláírt szponzori megállapodás 30 másodperces televíziós hirdetések , dobozos és palackos promóciók kiadásából állt, amelyekben a csoport képei és az első élő koncertjeik szerepelnek, állítólag egymillió font értékben. A kampány világszerte futott, és hozzájárult a Spice Girls márka globális kiterjesztéséhez, különösen Délkelet -Ázsiában, valamint Észak- és Dél -Amerikában. Ray Cooper, a Virgin ügyvezető igazgató -helyettese így nyilatkozott az üzletről: "Ez millió és millió font értékű film- és televíziós reklám, amit nem is tudtunk elképzelni. De a Pepsi ezt beépítheti a játéktervükbe. " Az ügylet részeként a Claydon Heeley International brit reklámügynökség 1997 nyarán megalkotta a " Step to Me " kiadását , amely egy exkluzív CD -kislemez, amely csak azoknak az ügyfeleknek áll rendelkezésre, akik 20 rózsaszín gyűrűhúzó fület gyűjtöttek össze a promóciós Pepsi dobozokból, nem érhetők el a hagyományos kiskereskedőkön keresztül. Ennek eredményeként a vállalat napi 12.000 kérelmet váltott be. A kísérő széleskörű kampányt is futott a brit nemzeti és a regionális sajtó, tini magazinok és rádiós hirdetések Capital FM " s az Pepsi diagram megjelenítése.
A Spice Girls három televíziós hirdetést forgatott a kampány részeként használt "Move Over" verziójuk segítségével. Az AMV BBDO 1997 márciusában kezdte forgatni a hirdetéseket, Sam Bayer amerikai rendezővel,található egy elhagyatott sikátorban Los Angeles belvárosában, a hajtás szükséges fegyveres őrök a személyzet, mert a fenyegető környezetben. A hirdetésekben szerepelt a csoport, akik dobozokat dobáltak a levegőbe, valamint énekeltek és táncoltak a dalra, miközben a Pepsi emblémát tartalmazó ezüst hátterű épületek körül keringtek. 1997. június első hetében mutatták be az Egyesült Államokban, mielőtt később 60 ország tévéire és mozijaira terjesztették volna. 1997. október 12–13 -án a Spice Girls két élő koncertet adott Isztambulban, Törökországban. A társaság 40 ezer jegyet osztott szét, amelyek többnyire csak Európa valaha megrendezett egyik legnagyobb versenyének nyertesei számára voltak elérhetők.

Kritika - A zenekritikusok megosztó álláspontot képviseltek a "Move Over" felvételéről a Spiceworld -re . Melody Maker " s Ian Watson úgynevezett dal egy»kiterjesztett hirdetés«, és úgy vélte, hogy az egyik szám, hogy»rom, amit lehetett volna egy magasztos rekord«. David Plotz a Slate magazinnak írva megjegyezte, hogy a dalt "az üzletemberek szinergiának , a zenészeket pedig prostitúciónak nevezik . Bármi is az, fizet." A Hartford Courant 's zenei kritikusa, Roger Catlin kritizálta a kiegészítést, és megjegyezte, hogy a Spice Girls úgy tűnik, hogy „boldog vak a kereskedelmi túlkapásoktól, hogy saját Pepsi -reklámjukat saját pályává változtatják”. Considine of The Baltimore Sun hasonló benyomást keltett, és azon tűnődött, vajon "van -e köztük olyan, aki csilingelést adna repertoárjához".Jim Sullivan, a The Boston Globe munkatársa nem törődött a kiegészítéssel, mivel úgy vélte, hogy "nincs hitelesség, amit elveszíthetnénk. A falak a nyilvánvaló kommersz és a popzene között egyébként is vékonyak." Ruth Kinane, az Entertainment Weekly hetenteúgy vélte, hogy a "Move Over" segített "utat nyitni még elfogadhatóbb pop/termék marketing együttműködések számára a következő generációk számára". A The Guardian ' s Alexis Petridis úgy érezte, hogy »egy kicsit nehéz hallani, mint egy dal, hanem egy reklám jingle«. David Wild, a Rolling Stone magazin véleménye pozitívabb volt, és a számot "egy dal remek keresztpromóciójának" nevezte, míg Deborah J. Wolfinsohn, az austini amerikai államférfi "bizarrnak minősítette az együttműködést. és alaposan modern szenzáció ”.
Maga a dal kritikusok vegyes véleményével találkozott. Sarah Davis, a Dotmusic munkatársa a "Move Over" -t az album "egyik legjobban várt dalának, ha az egyik ismétlődőbbnek" minősítette. A Los Angeles Times kritikusa Natalie Nichols úgy vélte, hogy az album „leginkább megnyerő szám”, véleményt osztja Newsday " s Scott Schinder, aki kiemelte a dalt, mint az egyik az album»vonzóbbnak számok«. A felülvizsgálat a csoport teljes katalógus, Vulture.com ' s Anne T. Donahue helyezte a pályán, mint a hatodik legjobb dal, amely leírja, hogy "Coke Pepsi "Ilana Kaplan Billboard magazin gondolta, hogy a dal volt a "tökéletes himnusz az Y generáció ." Caroline Sullivan a The Guardian megjegyezte, hogy az összes dal Spiceworld " csak ' stop ' és " áttérni”felnőni a vulgáris potenciális» David Browne az Entertainment Weekly összekeverjük a pályán, bár ő úgy írta le, mint »egy nevetségesen pontatlan felhívás egyetemes összetartozás«, Browne hozzátette, hogy«hirtelen a hearttakes felett, és a sztereó hangszórók előtt fekszik, és meghajol a Spice nagy istennői előtt. "Edna Gundersen , az USA Today -nek írva , kritikusabban látta a dalt, "fárasztó éneknek nevezte a következő generáció generációját", és példaként emelte ki az album "klisés" Girl Power "pep -beszélgetéseinek példájaként ". A Spiceworld áttekintésekor Craig D. Lindsey, a Houston Press munkatársa az album „két rácsos dalának” egyikét „Move Over” -nek nevezte, míg Charlie Porter, a The Times elutasította, hogy „szörnyű dal a Pepsi -hirdetésükből”.

CD 1

01: MOVE OVER [Live] - 5:30

TOO MUCH

Megjelenés: 1997. December 15.
UK Helyezés: 01 (×2)
UK Eladás: $ 741,900

Spice Girls angol lánycsoport második dala, a Spiceworld (1997) dala . A csoport tagjai közösen írták a dalt a producereivel, Paul Wilsonnal és Andy Watkinsszel-a dalszerző és producer duóval, az Absolute néven-, miközben a csoport a Spice World című filmjéhez forgatott jeleneteket.
A "Too Much" egy popballada, amely az R&B hatását érinti . Gitár, rézfúvós és vonós hangszerek hangszereit tartalmazza , és a doo-wop lemezek sablonjaként vannak felépítve . A Howard Greenhalgh által rendezett videoklipben minden Spice Girl szerepel a saját jelenetében, különböző karaktereket játszva, saját filmes fantáziájuk ihlette. A dal vegyes kritikákat kapott a zenekritikusoktól, sokan kritizálták az R & B-vel dúsított produkciót.
Az album második kislemezeként 1997. december 15-én jelent meg, és két hétig az Egyesült Királyság Singles Chart listájának első helyén állt, ezzel a csoport második egymást követő karácsonyi első számú kislemeze lett , és ez volt a hatodik listavezetőjük, ami az első felvonásuk volt hat kislemez éri el az első helyet az Egyesült Királyságban. Nemzetközi szinten mérsékelten sikeres volt, és a top 20 -ban a csúcson volt a listák többségén. Az Egyesült Államokban a "Too Much" jobban teljesített, mint elődje, a " Spice Up Your Life ", a Billboard Hot 100- on a kilencedik helyen végzett, és a csoport negyedik és utolsó top 10-es kislemeze lett.

Kritika - A "Too Much" vegyes kritikákat kapott a kritikusoktól. Sylvia Patterson, az NME -ből úgy jellemezte a dalt, mint a "pazar, harmonizált New Orleans -i vidámságot vonósokkal és spanyol gitárral ", hozzátéve, hogy "az abszolút csúcsok!" Ian Hyland, a Sunday Mirror munkatársa élvezte a számot, de úgy érezte, hogy Chisholm "hülyén" hangzik, és hozzátette, hogy "le kell nyugodnia az elegáns fronton". David Browne, az Entertainment Weekly munkatársa "fülledt lassú lekvárnak" nevezte, míg a Miami Herald "selymes pop -ódának" nevezte a dalt, és " A Virginian-Pilot a dal húrait "klasszikus léleknek a 90-es évek csípésével" jellemezte. Larry Flick, a Billboard magazin dicsérte a dalt, és úgy jellemezte, hogy "klassz, klasszikus pop ballada, amely ízletes doo-wop ízekkel csiklandozza a fülét", és hozzátette, hogy a hangszerelés és a csoport harmóniái "rendkívül jól működnek együtt". A Sputnikmusic Amanda Murray is dicsérte a számot, "valóban nagyszerű dalnak" nevezve. Murray azt is érezte, hogy a csoport hangja javult, és így „legalább egy csöpp meggyőződéssel ki tudtak húzni nehezebb részeket”.
Néhány bíráló kritizálta a K + F-vel feltöltött produkciót. A felülvizsgálat Spiceworld , a Contra Costa Times azt mondta, hogy az album balladák, mint a „
Too Much” és a „Viva Forever” a „mind szirupos és halálosan unalmas”. Ezzel szemben, Gina Arnold a szalon azt mondta, hogy a balladák a „blander, de még mindig vonzó.” A Sun-Sentinel ' s Sean Picolli nézett a dal, mint "egy őszinte stab instrukciós R & B". Richard Harrington, a The Washington Post munkatársa "bájos balladának" minősítette,azt mondta, hogy "a "Too Much" kortárs R & B schmaltz az út közepén tapasztalható középszerűségben mérgezi a csoportot". JD Considine a The Baltimore Sun nem győzte meg a dal „kísérletek mély érzelmi kifejezés”, és Anthony Violenti a The Buffalo News azt mondta, hogy „állítólag egy szív húzogatta ballada, azt is, hogy a A Spice Girls 10 évesek rajongótábora túladagolja a cukrot."

CD 1

01: TOO MUCH [Radio Edit] - 3:51
02: OUTER SPACE GIRLS - 3:58
03: SPICE UP YOUR LIFE [Murk Havana FM Radio Mix] - 3:39

CD 2

01: TOO MUCH [Radio Edit] - 3:51
02: TOO MUCH [Orchestral Version] - 4:38
03: WALK OF LIFE - 4:16

STOP

Megjelenés: 1998. Március 9.
UK Helyezés: 02
UK Eladás: $ 661,600

Spice Girls angol lánycsoport második dala, a Spiceworld (1997) dala . A csoport producereivel, Paul Wilsonnal és Andy Watkinsszel, az Absolute produkciós duóból közösen írta a dalt a Spice World című film forgatása során.
A "Stop" egy dance-pop dal, amely a Motown és a kék szemű soul hatásait tartalmazza , és gitárt és rézfúvót tartalmaz . A dalszövegek arról szólnak, hogy a csoport csalódott a menedzsment túlhajszolása miatt. A James Brown által rendezett és Írországban forgatott videoklipben a Spice Girls szerepel az 1950 - es évek munkásosztályának utcájában, aki fiatal lányokkal játszik gyerekjátékokat . A dal főként pozitív kritikákat kapott a Motown hatásokért és a produkcióért. A Spice Girls számos élő koncerten adta elő a "Stop" -t Európában és Észak -Amerikában, beleértve három turnéjukat is.
Az album harmadik kislemezeként 1998 márciusában jelent meg, és a második helyen végzett az Egyesült Királyság Singles-listáján a Run-DMC vs Jason Nevins " It's Like That " mögött , ezzel véget vetve a Spice Girls sorozatának az első számú kislemez-sorozatáról a hat, és ez lett a csoport egyetlen kislemeze az eredeti megbízatásuk alatt, aki nem érte el az első helyet az említett listán. Nemzetközi szinten mérsékelten sikeres volt, és a top 20 -ban a csúcson volt a listák többségén. Az Egyesült Államokban a "Stop" a 16. helyen végzett a Billboard Hot 100-on , ezzel a csoport hatodik top-20-as bejegyzése lett a listán. Ez volt a csoport utolsó kislemeze Geri Halliwell előtt 1998 májusában távozott, bár nem ez volt az utolsó kislemez, amely tartalmazza az énekét.

ritika - A "Stop" -ot a zenekritikusok általában jól fogadták. Sylvia Patterson, az NME számára a dal "obszcénul fülbemászó Motown swinger", hozzátette, hogy "ez a megfelelő popzsenik, akik első számú sorsra készülnek, amíg Japán a tengerbe nem esik". A Rolling Stone magazin David Wild -ja „retro, Supremes -lite édességnek nevezte, amely tagadhatatlan, és nem is eredeti”. David Browne, az Entertainment Weekly munkatársa úgy jellemezte, hogy "a Motown-korszak bopjának finom újraalkotása, tele ugráló, jó rezgésekkel". Larry Flick, a Billboardmagazin azt mondta, hogy "ugráló, Supremes-szerű retro hangulata van", és a horgot "ellenállhatatlannak" nevezte. Flick dicsérte a dal David Morales remixét is, „vibráló, időérzékeny diszkócicának” nevezve, míg Howard Scripps a The Press of Atlantic City -ből „nyilvánvaló lány-csoport ditty” -nek nevezte. ez "egy újabb potenciális találat". [Ezzel szemben a Spiceworld- ben megjelent recenziójában Andy Gill, a The Independent az albumot "a poppaszticák heves, de bájos parádéjának" nevezte, és a "Stop" -ot "ál-Motown-féle bukfencnek" minősítette.
Stephen Thomas Erlewine, az AllMusic munkatársa megjegyezte, hogy a dal "megszilárdítja és kibővíti a csoport stílusát a Kulturális Klub erejében toppanó, neomotown kék szemű lelket ". Erlewine a csoport állománylemezének áttekintésekor dicsérte a "Stop" -t, mondván, hogy "ez olyan fantasztikus szelet a kötelező brit Tamla/Motown -ból, amennyit csak kapsz". Stewart Mason, szintén az AllMusic munkatársa, a Bananarama klasszikus kislemezéhez hasonlította , és "a teljesen eldobható, de csodálatos eldobható pop dicsőséges darabjának" nevezte. SputnikmusicAmanda Murray is dicsérte a számot, mondván, hogy "egy teljesen élvezetes, vidám dal, teljesen gondtalan és élénk". A Music Week úgy írta le, mint "vidám, trombita által vezetett hódolat a régi iskola R & B- jének. Nagyon Motown-hatású. addiktív, álmodozó nyári éneklés." A Virginian-Pilot azt mondta, hogy a dal kürtje "klasszikus lélek a 90-es évek csípésével". Roger Catlin, a The Buffalo News zenekritikusa úgy írta le, hogy "egy pompás Motown -ütem [progirl -üzenettel"). A csoport Greatest Hits albumának, a Digital Spy -nek a recenziójábanNick Levine szerint a "Stop" még mindig úgy hangzik, mint "a legjobb dal, amit Motown soha nem készített".

CD 1

01: STOP - 3:24
02: SOMETHING KINDA FUNNY [Live In Istanbul] - 4:43
03: MAMA [Live In Istanbul] - 5:18
04: LOVE THING [Live In Istanbul] - 5:06

CD 2

01: STOP - 3:24
02: AIN'T NO STOPPIN' US NOW [Featuring Luther Vandross] - 4:55
02: STOP [Morales Remix] - 7:23
03: STOP [Stretch 'N' Vern's Rock & Roll Mix] - 9:11

VIVA FOREVER

Megjelenés: 1998. Július 20.
UK Helyezés: 01 (×2)
UK Eladás: $ 798,000

Spice Girls angol lánycsoport dala a második stúdióalbumukból, a Spiceworld -ből (1997). A dalt a csoport Matt Rowe-val és Richard Stannarddal közösen írta , míg a produkciót ez utóbbi kettő intézte. Ez egy pop ballada spanyol stílusú elemekkel. A dal témája egy nyári romantika egy nyaralás alatt, míg a dalszöveg a múltbeli élményeket vagy emlékeket tárgyalja. Az album negyedik és utolsó kislemezeként jelent meg 1998. július 20 -án.
A kislemez megjelenését többször elhalasztották, és rosszul reklámozták, ami befolyásolta Geri Halliwell távozását a Spice Girls -ből , és a Spiceworld Tour későbbi folytatását . A dal vegyes kritikákat kapott a zenekritikusoktól , megosztó véleményeket szerzett produkciójáról, és összehasonlításokat szerzett Madonna korai munkáival. A langyos kritikai fogadtatás ellenére a dal kereskedelmi sikert aratott. Az Egyesült Királyság Singles Chart tetején debütált , a csoport hetedik első helyévé vált az Egyesült Királyságban, és két hétig ezen a poszton maradt. Azóta platina minősítést kapott a brit fonográfiai iparág(BPI). A dal sikeres volt a zenei listákon Európa többi részén, valamint Kanadában és Óceániában.
Egy kísérő zenei videó , Rendezte : Steve Box , jellemzői stop motion animáció a csoport mint tündérek , és azt öt hónappal be kell fejezni. A videót hónapokkal Halliwell távozása előtt rendelték, és mint ilyen, ő szerepel benne és a kísérő alkotásokon.

Kritika - A "Viva Forever" vegyes kritikákat kapott a zenekritikusoktól , akik közül sokan bírálták a spanyol stílusú produkciót. Sylvia Patterson, az NME -ből úgy jellemezte a dalt, mint "flamenco gyenge, aki nagyon -nagyon igyekszik szexelni veled, miután 27 üveg Woody's Grapefruit Alcopop -ot , építőjének hátsó részét csupasz levegőben, miközben lövedék hányt az ibizai naplementébe". Andy Gill, az Independent bírálta a dal "élettelen" produkcióját; míg George Varga, a The San Diego Union-Tribune munkatársa még ennél is tovább ment, és a spanyol stílusokat "annyira elmebajosnak, nevetségesnek" nevezte.A Spiceworld , a Contra Costa Times munkatársai az album " Too Much " és "Viva Forever" balladáit " rettenetesen és halálosan unalmasnak" minősítették. Scott Schinder a Newsday- ből hasonlóan értékelte az albumot, tekintve a balladákat középszerűnek, és mindkét dalt " contempo-R & B schmaltz" -nek minősítve. Ezzel szemben Gina Arnold, a Salon.com webhelyéről úgy érezte, hogy a Spiceworld balladái unalmasak, de mégis vonzóak. A Rolling Stone magazin David Wild a dal példájaként említette az albumot.és pop klisék”, vele hozzátéve azt» mint meggyőző, mint a fűszer spanyol akcentussal«. Music Week le a dalt, mint a»kísértő, flamenco-stílusú ballada«, és felszólította, hogy az»ideális nyári sláger«. az írás az Orange County Register , Cary Darling nevű dal egyik Spiceworld „ s kiemelkedő számokat annak„vonzó” Fernando " -era ABBA internacionalizmus ". a személyzet a Daily Record úgy vélte, hogy a legjobb pálya az albumban, miközben a Smash Hits 'A kritikus, Alex Needham úgy dicsérte, hogy "a legjobb dolog, amit valaha tettek".
Egyes kritikusok hasonlóságokat állapítottak meg a "Viva Forever" és Madonna korai munkái között, különösen az 1987 -es " La Isla Bonita " című dalában . Nick Krewen, a The Hamilton Spectator munkatársa szerint a dalnak "sikerül ellopnia egy -két nyalást Madonnától". Sarah Davis, a Dotmusic munkatársa úgy jellemezte, hogy "' I Will Always Love You ' ballada egy kis Madonna -val" és a spanyol hangszerelés kombinációja. Chicago Sun-Times ' kritikusa Jim DeRogatis nevezte a Spice Girls' változatát "La Isla Bonita"inkább a dal tisztelgésének tekintette. A Hartford Courant „s zenei író Roger Catlin, megállapította, hogy a hasonlóság a két dalt, és megjegyezte, hogy Madonna volt a»nyilvánvaló példakép«. A Los Angeles Times írója, Natalie Nichols kritizálta a dalt, "nevetségesnek" nevezve, és hozzátette, hogy a dal "vakmerően kölcsönöz Madonna jobb formuláiból". Ann Powers, a The New York Times munkatársa „komoly balladának” minősítette a dalt, és úgy érezte, hogy hasonlít Madonna korai albumainak hangzására.(1996), Jim Farber, a New York Daily News munkatársa nem volt lenyűgözve, de úgy gondolta, hogy a produkció változatosabb. A dal hangját "ersatz spanyol" -nak minősítette a "La Isla Bonita" -hoz hasonló módon.

CD 1

01: VIVA FOREVER [Radio Edit] - 4:10
02: VIVA FOREVER [Tony Rich Remix] - 5:30
03: VIVA FOREVER [Tony Rich Instrumental] - 5:42

CD 2

01: VIVA FOREVER [Radio Edit] - 4:10
02: WHO DO YOU THINK YOU ARE [Live] - 4:22
03: SAY YOU'LL BE THERE [Live] - 4:25

NEVER GIVE UP ON THE GOOD TIMES

Az album negyedik és utolsó kislemezeként akarták megjelentetni a dupla A-oldali kiadásban a „Viva Forever” -nel. Halliwell csoportból való távozása miatt azonban a tervet selejtezték. Ehelyett a „Viva Forever” egyedül jelent meg 1998. július 20-án.

DENYING

Eredetileg még 1998. novemberében jelent volna meg, mint a turné össze foglalóként, valamint a megjelenő DVD előzeteseként, de miután Geri kilépet, mint sok mindent, ezt is törölték. Eredetileg “Ain’t Fooling Nobody”-nak hívták, amint azt Andy Watkins egy Twitter-bejegyzésben mutatta be, a Spiceworld demonstrációs CD-jén található fotóval 2013-ban.